Nieuws

14 Feb

Na een wisselvallende winter,een paar weken out met een voetblessure start het koersseizoen volgende week zaterdag 25-2

Geen clubkampioenschap te Meulebeke deze keer omdat ik geen vergunning meer heb bij wielerbond vlaanderen als Masters.Mijn eerste wedstrijd word Callenelle bij de nevenbond Amicale du Cyclisme de Hainaut.

Kalender Amicale du Cyclisme de Hainaut.

Eén reactie to “Nieuws”

  1. Bart Delagrange maart 29, 2012 bij 5:15 pm #

    Nico,
    Wedstrijd van as zaterdag in Gages.Voor mij daar de eerste keer.Welk parcours mag ik verwachten?Beetje zoals Callenelle of eerder Blaton of is het nog zwaarder?Allee,zwaarder voor mij toch,jij kan alle parcoursen aan.

Geef een reactie

