24-09 : Ressegem : Vwf

26 Sep

Na 14 dagen zonder kompetitie wegens knieblessure terug gestart in Ressegem-Herzele.De jongere A’s en de C’s reden tesamen,het peleton bestond uit een goe 100 man.Van in de start was het een hoog tempo en toch reden er 9man weg en liepen algauw 1 minuut uit.Op 3 ronden probeerde ik weg te geraken met een groepke maar zag het nutteloze ervan in en hield me voor om mij te sparen voor de eindspurt.Er liepen nog een 8tal weg in de laatste kilometers zodat ik moest spurten met circa 70 man voor de 5de plaats bij de C’s als inzet.Ik won de spurt en had heel de koers geen last gehad van de knie.

Geef een reactie

