11-09 : Hensies Amicale

12 Sep

Na een paar koersen gesukkeld te hebben mede door valpartij in Dikkelvenne (kniepijn) en druk op het werk niet veel kunnen trainen terug een goede wedstrijd gereden in Hensies.

45renners aan de start in de gietende regen en stormwind.Van in de start reden er een 5tal weg,wilde niet reageren omdat ik de laatste koersen een paar keer mijzelf opblies.In de 3 ronde reageerde ik toch met een 5tal,we kwamen nog tot op 100meter maar kreeg nie echt veel medewerking van mijn kompanen zodat de leiders gaan vliegen waren.Ik reageerde op alles dat nog probeerde weg te rijden maar eens we weg waren namen ze niet meer over zodat het peleton telkens terugkeerde.Op 15km van het einde geraakte ik toch weg met nog iemand en konden een veilige voorsprong behouden op het peleton en ik werd 6de.Wel veel kniepijn tijdens de laatste kilometers en zal deze week afwachten of ik nog het seizoen zal uitrijden anders zal het rusten worden om de knie te soigneren.

Geef een reactie

