27-08 : Gavere – Waod

27 Aug

Eeen kleine 50 renners met goede kwaliteit erbij.Ik probeerde de koers hard te maken door heel de tijd mee te springen en rond te draaien maar er kwam nie echt een afscheiding.Na een 30tal km was ik weg met Didier Delannoy toen hij op de natte wegen een linke bocht breed nam moest ik in de remmen .Kon net uitbollen op de graskant en moest het hele peleton voorbij laten gaan en vanuit stilstand 100meter goed maken.Op 2 ronden van het einde geraakte ik weg met Sven Devlieger en Richard Deridder,we kregen een 10tal seconden maar werden bij het ingaan van de laatste ronde teurg gepakt.Er liepen er nog 2 man weg en we gingen met de hele bende naar de eindmeet.Ik werd 6de en 2de C’.

 

Eén reactie to “27-08 : Gavere – Waod”

  1. dave augustus 28, 2011 bij 7:23 am #

    weer een mooie uitslag Baeske … op naar onze thuiswedstrijd straks hé

Geef een reactie

