11-07 : Adegem -Waod

11 Jul

Onverwachts toch gaan koersen,moest normaal werken tot 16.00u maar mocht stoppen om 13u15.In 7 haasten spaghetti gegeten,maar toen ik op de koers toekwam had ik mijn drinken vergeten.dan een pulle gehad van speyke en weg waren we.Skoon vlak parkoers met maar 4 bochten.Er zat veel kwaliteit en met iedere ronde 2 premies was het direkt vlammen.Halfweg geraakten er 3 renners weg en namen een 20tal seconden.Ik geraakte ook weg met Hans Ardeel en kon binnen een paar km het gat dichten.De samenwerking verliep vlot en in de laatdste ronde probeerde ik nog een paar keer weg te geraken maar werd iedere keer gecounterd.in de laatste rechte lijn geraakten nog 2 renners weg en ik bleef hangen op 20 meter en werd 3de.

Eén reactie to “11-07 : Adegem -Waod”

  1. Wim Braet juli 11, 2011 bij 6:47 pm #

    Proficiat moatje!

Geef een reactie

