29-06 : Hemelveerdegem – Vwf

30 Jun

Ronden van 10km op een heuvelachtig,winderig parkoers,de A-kategorie en de C-kategorie(+40jaar waar ik bij hoor)starten tesamen .In totaal waren we met 120renners aan de start.In de 3de ronde geraakte ik met een 5tal weg maar na een 10tal km waren we weer terug ingelopen.Er werd voortdurend een hoog tempo gereden  en we gingen met nog een voltallig peleton de laatste ronde in.Op 8km van het einde geraakte ik weg met Danny Baeyens(A-renner),we kregen 100meter op het peleton en na een paar km kwamen nog 2A-renners aansluiten.in de laatste kilometer begonnen die A-renners te speculeren en wilden niet meer meewerken.Ik begon aan  de spurt  op 300meter van de eindmeet maar werd nog ingelopen door het spurtende peleton en werd 14 in totaal en 6de van mijn kategorie.

Video van de wedstrijd :

Geef een reactie

