19-06 : Warcoing Belgisch Kampioenschap Amicale de Cyclisme Du Hainaut

20 Jun

Al weken had ik me voorbereid op het Belgisch Kampioenschap bij de Amicale du cyclisme du Hainaut in Warcoing,ik was er klaar voor.Er was veel wind en direkt een hoog tempo in het peleton.Ik liet niemand wegrijden in het begin en reed een attente wedstrijd.Na 30km geraakte ik weg met een 2tal van dezelfde ploeg,we kregen echter nooit meer dan 20seconden en werden terug ingelopen na 15km door een achtervolgende groep van 15man.Op 25km van het einde probeerde ik het solo,in het begin bleef de groep lang hangen op 15seconden.Jef Devits kwam zelfs nog tot op 50meter maar ik kon het volhouden en won met 40 seconden voorsprong.Voor mij een beloning om na 4jaar nevenbonden een trui te kunnen bemachtigen.


Geef een reactie

